onsdag 5. oktober 2011

Innleveringsoppgave 2 GAVEPAPIR OG MERKELAPP

Denne oppgaven er i to deler 1. Illustrator oppgave og 2. Indesign oppgave.

GAVEPAPIR Hvordan lage mønster
Jeg ville laget et gavepapir hvor målgruppen var barn. Motivet ble en bjørn med en ballong som jeg har satt sammen på ulike måter. Brukt gradient-meshes tool på bjørnen



Bakgrunn på gavepapiret er lilla med svampete utrykk. Nest lag består av store ballonger laget med  trynn strek i lysere lilla, over ballongere er bjørnen med ballongen satt sammen som mønster.
I det øverste laget har jeg satt i bokstavene - Hurra med en font som jeg syns fungerte med tanke på bursdagspapir.

MERKELAPP
Jeg valgte en bjørn uten ballongen som merkelapp hvor "Til og Fra" er på bjørnens mage.  Størrelsen  på merkelappen er 9x5 cm.



Ferdig oppgave levert i Inndesign




Hvordan bruke Adobe Illustrator? Sjekk under for enkle tips


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar